xuño, 2022

Detalles do Evento

Hai anos pregunteime: por onde empezo? Que necesitan? Que necesito?…

Despois de moito pensar e cometer erros, decidín ser fiel a min mesmo e comecei a utilizar a fantasía como medio de aprendizaxe. Levo anos adornando a túa realidade. Gustaríame que a palabra adorno non se entendese literalmente. Non quero que se interprete como unha simple decoración, un papel doce para envolver un agasallo; senón como un medio que nos invita a facer, a espertar a curiosidade sen saber moi ben se estamos xogando, creando, experimentando ou aprendendo.

Este xogo de imaxinar e crear lévame a defender e loitar polas aulas temáticas e a creatividade no noso alumnado, entendendo a creatividade como forma de vida, non só no ámbito educativo; pero pensa creativamente. O pensamento creativo non falta na miña aula.

Ser creativo non é unha tarefa doada polo que debemos facer un gran esforzo para ser flexibles no noso pensamento e evitar xuízos precipitados ou ceñirnos ao seguro. Con isto non debemos conformarnos con ser un máis. Isto é o que debemos transmitir ao noso público, ao noso alumnado. Hai que falarlles do poder que está nas nosas mans e do poder de crer firmemente en algo para logralo, pero para defender algo hai que sentilo en primeira persoa. Aí é onde entra en xogo un traballo persoal como profesor para desenvolver o teu pensamento creativo.

Cómpre poñer patas arriba a perspectiva tradicional. A educación está centrada nos contidos e non deixa espazo para as habilidades de pensamento, polo tanto tampouco para a educación creativa. Se notas, non estou a quitar os contidos da realidade escolar, senón a poñer un espazo para as outras competencias. Non poderiamos chegar a potenciar o pensamento creativo sen ter desenvolvido previamente as habilidades básicas, polo que a miña intención non é ignoralas, senón complementarlas.

Neste encontro trataremos o pensamento creativo e as súas múltiples posibilidades dentro da aula. Para comprender a práctica temos que abordar unha serie de nocións teóricas básicas que se reforzarán con dinámicas individuais e grupais.

O obxectivo será levar connosco un coñecemento teórico sobre o que estamos a facer e unha variedade de propostas para poder inicialo a partir de agora nas nosas aulas ou nos nosos fogares educativos, sen escusas. Eliminaremos aqueles temas tan necesarios: “Sempre o fixemos así”, “Iso é teoría, pero a práctica é outra cousa”, “Non é responsabilidade nosa”, “Non me considero creativo”.

Patricia García Figueroa, mestra, psicopedagoga e defensora da creatividade.

Emprendeu co seu fogar educativo hai nove anos en Redondela, o que comezou sendo un pequeno espazo de aprendizaxe, é actualmente, o seu motor de vida, o seu lugar onde compartir o seu modo de entender a educación e un medio para contaxiar aos máis pequenos e as súas familias de maxia e fantasía.

Día a día pon o seu granito de arena para axudar cada tarde no rendimento e dificultades académicas dos seus alumnos e alumnas aportando nas súas clases pensamento creativo e desenrolando proxectos temáticos baixo escenario e decorados usando como medio de creación a reciclaxe.

A súa misión é crear alumnos con criterio propio, con capacidade de reflexión, decisión, eliminando prexuicios e desenrolando un pensamento fluido e flexible amosándose ela mesma como modelo de orixinalidade, compromiso, constancia e esforzo.

Actualmente participa en formacións para o profesorado en congresos e centros escolares. Creou o seu espacio virtual hai seis anos sendo este unha oportunidade para chegar a máis amantes da educación e mostrar a súa visión da educación.

Recentemente publicou o seu primeiro libro ‘Cree en ti para crear. Manual sobre el pensamiento creativo’.

Entrada de balde previa reserva en Ataquila.com

Hora

(Xoves) 19:30

Localización

Auditorio Sede Afundación

Rúa Augusto González Besada, 2, 36001 Pontevedra

Auditorio Sede AfundaciónRúa Augusto González Besada, 2, 36001 Pontevedra

Está pasando!